آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام خوشحالم

بهنام بانی خوشحالم


دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام خوشحالم
Behnam Bani - Khoshhalam
ترانه : کارن موسوی ؛ تنظیم : حامد برادران
متن ترانه خوشحالم از بهنام بانی

دل کارش اینه که بگرده / به دور تو هر بار

چشمام غیر از تو کسی رو / که نمیبینه انگار

بهنام بانی خوشحالم، دانلود آهنگ جدید بهنام بانی خوشحالم   متن ترانه
دل کارش اینه که بگرده
به دور تو هر بار
چشمام غیر از تو کسی رو
که نمیبینه انگار
تو دنیا جز من به کسی نمیاد با تو باشه
بیشتر از اینم دیوونت میشم حالا کجاشه
خوشحالم از اینکه خدا تورو داده به من
غیر از منو قلبم دیگه قید همه رو بزن
من همونم که برات میمیرم
با تو جون میگیرم دستاتو که میگیرم
رو به راهه حالم وقتی باهات راه میرم
به تو دل میدم آره برات میمیرم
زیر و رو کردم همه دنیارو تا پیدات شد
توی قلبم جات شد دنیای من چشمات شد
دل واموندم دیوونه ی کارات شد
بهت دل بستم از وقتی که پیدات شد
من عاشقتم تا تهش همینم عشقم
من آرزوم بود به دلت بشینم عشقم
من توی حرفات میشنوم صدای عشقو
من توی چشمات میبینم خود بهشتو
من همونم که برات میمیرم
با تو جون میگیرم دستاتو که میگیرم
رو به راهه حالم وقتی باهات راه میرم
به تو دل میدم آره برات میمیرم
زیر و رو کردم همه دنیارو تا پیدات شد
توی قلبم جات شد دنیای من چشمات شد
دل واموندم دیوونه ی کارات شد
بهت دل بستم از وقتی که پیدات شد

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ بهنام بانی به نام خوشحالم کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.