آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ حمید عسکری به نام چشم سیاه

حمید عسکری چشم سیاه


دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام چشم سیاه
Hamid Askari - Cheshm Siyah
ترانه و موزیک : حمید عسکری ؛ تنظیم : هادی کولیوند
متن ترانه چشم سیاه از حمید عسکری

اون دوتا چشم سیاهت / یه سره کرده کار قلب منو

مست موهای شرابیتم / رو به راه کن این دل در به درو

حمید عسکری چشم سیاه، دانلود آهنگ جدید حمید عسکری چشم سیاه   متن ترانه
اون دوتا چشم سیاهت
یه سره کرده کار قلب منو
مست موهای شرابیتم
رو به راه کن این دل در به درو
چش سیاه چشمای تو فرق داره با بقیه
انقده خوبی میخوان شبیهت شن بقیه
چش سیاه داری به آتیش میکشی دلمو
چی تو چشماته آخه اینقدر خواستنیه
چش سیاه چشمای تو فرق داره با بقیه
انقده خوبی میخوان شبیهت شن بقیه
چش سیاه داری به آتیش میکشی دلمو
چی تو چشماته آخه اینقدر خواستنیه
همه دنیا یه طرف تو یه طرف عشقم
تحت تاثیرتم این تاثیرا از عشقن
تو که با چشم خودت داری میبینی حالمو
بیا بیا نزدیکم این فاصله رو بشکن
چش سیاه چشمای تو فرق داره با بقیه
انقده خوبی میخوان شبیهت شن بقیه
چش سیاه داری به آتیش میکشی دلمو
چی تو چشماته آخه اینقدر خواستنیه
چش سیاه چشمای تو فرق داره با بقیه
انقده خوبی میخوان شبیهت شن بقیه
چش سیاه داری به آتیش میکشی دلمو
چی تو چشماته آخه اینقدر خواستنیه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ حمید عسکری به نام چشم سیاه کلیک کنید

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد

سامان جلیلی دنبال من نگرد


دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد
Saman Jalili - Donbale Man Nagard
ترانه و موزیک و تنظیم : سامان جلیلی
متن ترانه دنبال من نگرد از سامان جلیلی

از چی بگم برات منم یه کوه درد / واسم چیزی نموند شدم یه دوره گرد

دنبال من نگرد دنبال من نگرد / یه روزی میرسه خدا خدا کنی

سامان جلیلی دنبال من نگرد، دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی دنبال من نگرد   متن ترانه
از چی بگم برات منم یه کوه درد
واسم چیزی نموند شدم یه دوره گرد
دنبال من نگرد دنبال من نگرد
یه روزی میرسه خدا خدا کنی
برای دیدنم فقط دعا کنی
دنبال من نگرد دنبال من نگرد
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا
فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه
که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا
فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه
که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
صداش یادمه نگاش یادمه
اون هر کاری کرد که باشه با همه
دنبال من نگرد دنبال من نگرد
براش مهم نبود اون اشک آخرم
هزار سالمه نمیشه باورم
دنبال من نگرد دنبال من نگرد
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا
فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه
که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم
دیگه دنبالم نگرد توی این دنیا
فقط میمونه رد پایی که دور میشه ازت
همه ی آرزوم همه ی آبروم اینه
که کاش که نفهمن که تو بودی آرزوم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام دنبال من نگرد کلیک کنید