آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن ابراهیم‌ زاده به نام طاقچه بالا

محسن ابراهیم‌ زاده طاقچه بالا


دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم‌ زاده به نام طاقچه بالا
Mohsen Ebrahimzadeh - Taghche Bala
ترانه و موزیک : محسن ابراهیم زاده ؛ تنظیم : میلاد ترابی
متن ترانه طاقچه بالا از محسن ابراهیم‌ زاده

من به قربون اون / چشمای خمار و ناز عسلیتو

اون همه نازو ابروهای های / کمند و حال عصبیتو

محسن ابراهیم‌ زاده طاقچه بالا، دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم‌ زاده طاقچه بالا   متن ترانه
من به قربون اون
چشمای خمار و ناز عسلیتو
اون همه نازو ابروهای های
کمند و حال عصبیتو
جمع جمعه تو چی داری که میری تو دل همه
دقیقه به دقیقه هی به قربونش برم بازم کمه
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا
من امشب به تماشای رخ یار بشینم تا از لعل رخ یار یه گل ناب بچینم
من به قربون اون چشمای خمار و ناز عسلیتو
اون همه نازو ابروهای های کمند و حال عصبیتو
جمع جمعه تو چی داری که میری تو دل همه
دقیقه به دقیقه هی به قربونش برم بازم کمه
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا
از انرژی تو دلم رد داده والا هی تو طاقچه میذاری بالا
امشب توی دلبری کردن اون چشات دست داره والا

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم‌ زاده به نام طاقچه بالا کلیک کنید

دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام میزنه پر

مهدی جهانی میزنه پر


دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی به نام میزنه پر
Mehdi Jahani - Mizane Par
موزیک : آرن ؛ میکس و مستر : فرید ایمانی
متن ترانه میزنه پر از مهدی جهانی

نذار دلت ازم فاصله بگیره / کاش چشمات منو ببینه

بیا همین الانشم دیره نرو / نمیخوام اصلا کسی تورو ببینه

مهدی جهانی میزنه پر، دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی میزنه پر   متن ترانه
نذار دلت ازم فاصله بگیره
کاش چشمات منو ببینه
بیا همین الانشم دیره نرو
نمیخوام اصلا کسی تورو ببینه
از آسمونم ماهمو بگیره
گل سرخمو از شاخه بچینه نرو
میزنه پر میزنه پر دلم واسه چشای رنگیت هی میشه تنگ
اینو بدون از آسمون حتی اگه بباره سنگ کنارتم
میزنه پر میزنه پر دلم واسه چشای رنگیت هی میشه تنگ
اینو بدون از آسمون حتی اگه بباره سنگ کنارتم
بهم زنگ بزن نمیبره خوابم من یه قایق تنها رو آبم
هرچی بدی کنی بازم بی حسابم با تو
این خیابونا میاره تورو یادم اگه نباشی تمومه کارم
بیا تا خوب شه حالم خرابم با تو
میزنه پر میزنه پر دلم واسه چشای رنگیت هی میشه تنگ
اینو بدون از آسمون حتی اگه بباره سنگ کنارتم
میزنه پر میزنه پر دلم واسه چشای رنگیت هی میشه تنگ
اینو بدون از آسمون حتی اگه بباره سنگ کنارتم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ مهدی جهانی به نام میزنه پر کلیک کنید

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام رفتی

بهنام بانی رفتی


دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام رفتی
Behnam Bani - Rafti
ترانه : کارن موسوی ؛ تنظیم : حامد برادران
متن ترانه رفتی از بهنام بانی

چجوری میتونم دل بکنم ازت / دل من واسه تو پر میزنه فقط

جات هنوز تو این قلب منه / فقط فقط تا ابد

بهنام بانی رفتی، دانلود آهنگ جدید بهنام بانی رفتی   متن ترانه
چجوری میتونم دل بکنم ازت
دل من واسه تو پر میزنه فقط
جات هنوز تو این قلب منه
فقط فقط تا ابد
هنوزم همونم آدمه همیشم بیخیال تو و عشق تو نمیشم
به خودم نمیگم برمیگردی پیشم یه روز یه روز
رفتی و منم بعد از تو همه رو تو میبینم جوری شده تو بیداری خواب تورو میبینم
فکرشو میکردی انقد من عاشق تو بشم یه دیوونه میخواستی تو آره خود خودشم
با تو چقدر کنار اومدم با تو دیوونه بار اومدم تو نمیدونی دلتنگتم تو نمیدونی ریختم به هم
با تو چقدر کنار اومدم با تو دیوونه بار اومدم تو نمیدیدی عشق منو خوب بلد بودی دل کندنو
رفتی و منم بعد از تو همه رو تو میبینم جوری شده تو بیداری خواب تورو میبینم
فکرشو میکردی انقد من عاشق تو بشم یه دیوونه میخواستی تو آره خود خودشم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ بهنام بانی به نام رفتی کلیک کنید

دانلود آهنگ بهنام بانی به نام رفتی

بهنام بانی رفتی


دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام رفتی
Behnam Bani - Rafti
ترانه : کارن موسوی ؛ تنظیم : حامد برادران
متن ترانه رفتی از بهنام بانی

چجوری میتونم دل بکنم ازت / دل من واسه تو پر میزنه فقط

جات هنوز تو این قلب منه / فقط فقط تا ابد

بهنام بانی رفتی، دانلود آهنگ جدید بهنام بانی رفتی   متن ترانه
چجوری میتونم دل بکنم ازت
دل من واسه تو پر میزنه فقط
جات هنوز تو این قلب منه
فقط فقط تا ابد
هنوزم همونم آدمه همیشم بیخیال تو و عشق تو نمیشم
به خودم نمیگم برمیگردی پیشم یه روز یه روز
رفتی و منم بعد از تو همه رو تو میبینم جوری شده تو بیداری خواب تورو میبینم
فکرشو میکردی انقد من عاشق تو بشم یه دیوونه میخواستی تو آره خود خودشم
با تو چقدر کنار اومدم با تو دیوونه بار اومدم تو نمیدونی دلتنگتم تو نمیدونی ریختم به هم
با تو چقدر کنار اومدم با تو دیوونه بار اومدم تو نمیدیدی عشق منو خوب بلد بودی دل کندنو
رفتی و منم بعد از تو همه رو تو میبینم جوری شده تو بیداری خواب تورو میبینم
فکرشو میکردی انقد من عاشق تو بشم یه دیوونه میخواستی تو آره خود خودشم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ بهنام بانی به نام رفتی کلیک کنید