آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام رفیق

شهاب رمضان رفیق


دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام رفیق
Shahab Ramezan - Refigh
ترانه و موزیک : نیما معین ؛ تنظیم : علی بیات
متن ترانه رفیق از شهاب رمضان

مرسی که موندی با من / پایه ی من بودی همیشه

یه رفیق مثل تو که باشه / آدم خسته نمیشه

شهاب رمضان رفیق، دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان رفیق   متن ترانه
مرسی که موندی با من
پایه ی من بودی همیشه
یه رفیق مثل تو که باشه
آدم خسته نمیشه
از همون روزی که تو
مشتتو کوبیدی به مشتم
بهترین کسم شدی
مث ستون پشتم
رفیق دمت گرم
رفیق سرت سلامت
رفیق دمت گرم
رفیق دردت برا من

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام رفیق کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.