آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام آخرین آواز

علی زند وکیلی آخرین آواز


دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی به نام آخرین آواز
Ali Zand Vakili - Akhrain Avaz
ترانه سرا : حسین غیاثی ؛ موزیک : علیرضا افکاری ؛ تنظیم کننده : آرمین رستگاری ؛ میکس و مستر : آرمین رستگاری
متن ترانه آخرین آواز از علی زند وکیلی

من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم / میسوزم و میسازم حالم خوش نیست

من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم / هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

علی زند وکیلی آخرین آواز، دانلود آهنگ جدید علی زند وکیلی آخرین آواز   متن ترانه
زندگی این همه از خاطره ی گریه نگو
زندگی حال خوش پر تپش قلب تو کو
میدونم موندنم اینجا خود دیوونگیه
مرگ چی داره اگه این همه غم زندگیه
من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم
میسوزم و میسازم حالم خوش نیست
من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم
هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست
تکیه دادم به خودم دردمو گفتم به خودم
گریه کردم همه ی بغضمو خالی نشدم
کسی نیست با نفسش حال دلم فرق کنه
کسی نیست دردمو توی بغلش غرق کنه
من آخرین آوازم زخمی ترین پروازم
میسوزم و میسازم حالم خوش نیست
من تشنه ی اعجازم دارم بهت میبازم
هرچی بخندم بازم حالم خوش نیست

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ علی زند وکیلی به نام آخرین آواز کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.