آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک

عادل و میعاد رمانتیک


دانلود آهنگ جدید عادل و میعاد به نام رمانتیک
Adel و Miad - Romantic
متن ترانه رمانتیک از عادل و میعاد
عادل و میعاد رمانتیک | دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک
فرقی نداره دستات
دوره یا نزدیکه
مهم اینه ک دنیام
با تو رمانتیکه
وقتی میخندی تو
دیوونه تر میشم
بگو خودت جز تو
من عاشق کی شم؟
بگو همیشه تو قلبم میمونی تو
بده نشونم یکم مهربونی تو
اره درسته همونی تو
همون ک میخوام تو قلبم همش باشه
اره تویی تو بخند تا دلم وا شه
چی میشه زود تر بگی باشه
چی میشه زود تر بگی باشه
بگو بمن حرفاتو
بده بمن دستاتو
منی که هستم با تو عشقم
دیدی ک اینقد راحت من ب تو کردم عادت
دیگ ندارم طاقت عشقم

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، نوحه



برای دانلود آهنگ عادل و میعاد به نام رمانتیک کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.