آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام بماند

مهدی احمدوند بماند


دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام بماند
Mehdi Ahmadvand - Bemanad
متن ترانه بماند از مهدی احمدوند

تو رفتی و سهمم از عشقت غمه / سر قلبم هرچی بیاد حقمه

یه لحظه از عشق تو غافل شدم / جنونو رها کردم عاقل شدم

مهدی احمدوند بماند | دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام بماند
تو رفتی و سهمم از عشقت غمه
سر قلبم هرچی بیاد حقمه
یه لحظه از عشق تو غافل شدم
جنونو رها کردم عاقل شدم
تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید
تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای دشمن بر آورده شد
بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم
هنوز عطر تو توی این خونه هست چرا اشک من دست و پاتو نبست
دل آتیش گرفت از نبود تو سوخت دلم رو دلت خیلی ارزون فروخت
دلم ابر و طوفانه حالو هوات دلم به نبود تو عادت نداشت
چرا اشک من روت موثر نبود چون هیشکی به جز من مقصر نبود
بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهدی احمدوند به نام بماند کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.