آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام عشقت

رضا یزدانی عشقت


دانلود آهنگ جدید رضا یزدانی به نام عشقت
Reza Yazdani - Eshghet
ترانه : مهدی ایوبی ؛ موزیک : میلاد بابایی ؛ تنظیم : امیر توسلی
متن ترانه عشقت از رضا یزدانی

با نگاه تو تازه فهمیدم / سر این چشما جونمم میدم

تو بخوای از من مرگم آسونه / جز تو چی دارم من دیوونه

رضا یزدانی عشقت | دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام عشقت
با نگاه تو تازه فهمیدم
سر این چشما جونمم میدم
تو بخوای از من مرگم آسونه
جز تو چی دارم من دیوونه
روزگارم سخت روزگارت خوش پرم از این غم غم آدم کش
تو با لبخندت دردمو کم کن من پر از حرفم پس شکنجم کن
عشقت همه چیز من بود وقت عاشق شدن بود
کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه ...
عشقت همه چیز من بود وقت عاشق شدن بود
کارم بی تو تمومه جز تو کی آرزومه ...

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ رضا یزدانی به نام عشقت کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.