آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود ریمیکس علیرضا پویا به نام نگاه خاص

علیرضا پویا نگاه خاص


دانلود ریمیکس جدید علیرضا پویا به نام نگاه خاص
Alireza Pouya - Negahe Khas
متن ترانه نگاه خاص از علیرضا پویا
علیرضا پویا نگاه خاص | دانلود ریمیکس علیرضا پویا به نام نگاه خاص
عادتشه بیاد دلبری کنه بره رد کارش
میدونه که دلم عاشقه دلشه وصله به حالش
میلرزه دله هر کسی که رد میشه از کنارش
نمیدونم اگه نباشه دلو میکنم چیکارش
دلم واسه دلش پر میزنه گیر نفساشه
میخوام بمونه عاشقه دلمو همیشگی باشه
میدونه دلم جوره با دلش همه جوره پاشه
زندگیه من وصله صدای خنده هاشه
میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو
همون میشم که تو دوست داری واسه دله حساسه تو
عشقه من تو این رابطه حسم به دلت ثابته
گفته بودم که ماله همیم از روز اول یادته

میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو
همون میشم که تو دوست داری واسه دله حساسه تو
عشقه من تو این رابطه حسم به دلت ثابته
گفته بودم که ماله همیم از روز اول یادته

اینقدر نذار سر به سرمو ناز و اداهاتو کمش کن
اخ که دلم زد به سیم آخر حالا بیا جمعش کن

میدونی که دیوونه میشم نبینمت حتی یه ساعت
نذاشتی تو واسه منو دل حتی یه خواب راحت

تو جون منی من واست جون میدم
احساس تورو از چشات فهمیدم
عطر تو هنوز ام همه دنیامه
هر جا که برم خاطره هات همرامه

تو جون منی من واست جون میدم
احساس تورو از چشات فهمیدم
عطر تو هنوز ام همه دنیامه
هر جا که برم خاطره هات همرامه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود ریمیکس علیرضا پویا به نام نگاه خاص کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.