آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام غم دل

محمد معتمدی غم دل


دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام غم دل
Mohammad Motamedi - Ghame Del
ترانه : رهی معیری ؛ موزیک : مرتضی خان محجوبی ؛ تنظیم : مجید درخشانی
متن ترانه غم دل از محمد معتمدی

از غم دل ناله ها دارم / نباشد دردم را دوایى

کجایى اى ساقى کجایى / جامى که مرا دیوانه کند

محمد معتمدی غم دل | دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام غم دل
از غم دل ناله ها دارم
نباشد دردم را دوایى
کجایى اى ساقى کجایى
جامى که مرا دیوانه کند
با هستى خود بیگانه کند
اثر نکند ناله زارم
تا کى از بر من جدایى دور از دیده من چرایى
اى مستى جان از باده تو جامى که منم دلداده تو
خسته دلى دارم زفتنه گردون
که در سبویم جاى مى خون مى ریزد
عاشقم و سوزد شرار غم جانم
اگر بر آرم آه از دل آتش خیزد
آمد جان به لبم وز دل جدا نشود تاب و تبم
گریان و شمع سحر روز و شبم از تنهایى
بازآ در محفل من کز آتش غم سوزد دل من
اى راحت جان تاکى زغمت بنالد دل من
نباشد از جهان به غیر اشک غم حاصل من

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام غم دل کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.