آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام جواب

ماهان بهرام خان جواب


دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان به نام جواب
Mahan Bahram Khan - Javaab
متن ترانه جواب از ماهان بهرام خان

واسه تو راحته / شایدم عادته

منو یادت بره / این یه واقعیته

ماهان بهرام خان جواب | دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام جواب
واسه تو راحته
شایدم عادته
منو یادت بره
این یه واقعیته
من و تو باهمیم ولی هرکدوم یه جور تو دلت یه جای دور من صبور و بی غرور
یادمه یادمه چشاتو یادمه گفتی شک نکن به من صداتو یادمه
چی عوض شد عزیزم که دلت با دلم نیست چرا دست من و تو توی دستای هم نیست
جوابمو بده کجا دلت برید چی شد که رابطه به اینجاها رسید
یه راه حل بده چقد بگم بهت واسه تو هم بده بی من ببیننت
یه دل دارمو صد تا دلشوره هست همش جر و بحث هی دلم ازت شکست
تو و قلبی که رفته من و حسی که مونده توی ذهنت یه چیزی منو راحت شکونده
صحبت عادته نه عشق و عاشقی من پر از حرارتم تو به فکر منطقی
بی تو سرگیجه دارم همه چی رو هواستو چرا دیگه نداری به من اون حس خاصو
جوابمو بده کجا دلت برید چی شد که رابطه به اینجاها رسید
یه راه حل بده چقد بگم بهت واسه تو هم بده بی من ببیننت

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ ماهان بهرام خان به نام جواب کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.