آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ شاد

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام موهات

محسن یگانه موهات


دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام موهات
Mohsen Yeganeh - Moohat
میکس و مستر : آرش پاکزاد ؛ کاور : مهران بهرامی
متن ترانه موهات از محسن یگانه

دلتنگت میشم / بکش دست نوازش رو سرم

پیشم بشین درد دلاتو میخرم / میشم پناهت غصه هات

محسن یگانه موهات | دانلود آهنگ محسن یگانه به نام موهات
دلتنگت میشم
بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات
مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ محسن یگانه به نام موهات کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.